Contact

Vragen? Neem contact op met ANKO Ledenservice!

ANKO Ledenservice is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur. T: 088 - 998 75 00.

Klik hier voor het contactformulier >

Persvragen?

Stuur een mail naar Femke Vijn, woordvoerder ANKO: fvijn@anko.nl

 

Volg de ANKO op FacebookVolg de ANKO op TwitterVolg de ANKO op Instagram  

Adres en route

Bezoek- en postadres

       

 

Marathon 6
1213 PK Hilversum

       

 

Routebeschrijving

Klik hier voor de routebeschrijving via Google Maps.

Parkeren:
Rondom het bedrijventerrein zijn voldoende mogelijkheden om te parkeren. Het makkelijkst (en gratis) is het parkeerterrein bij het ROC Hilversum. Dit is op een kleine 10 minuten loopafstand van ons kantoor. Het adres voor de navigatie is: Arena 103. Verder zijn er mogelijkheden om betaald te parkeren in de directe omgeving van de Marathon, dit staat duidelijk aangegeven.

Uiteraard is het ook mogelijk om met het openbaar vervoer te komen. Vanaf Station Hilversum Sportpark is het dan nog 10 minuten lopen. Ook kun je de OV-fiets gebruiken.

 

Klachten

Ontevreden over een product of dienst van de ANKO of over een aanbieder van een van de ANKO-ledenvoordelen? We stellen het erg op prijs als je jouw klacht met ons deelt. Vul daarvoor dit formulier in, bel 088 - 998 75 00 of stuur ons een brief.

Ben je een klant van een kapsalon die lid is van de ANKO en heb je een klacht? Lees dan meer over de klachtenprocedure van de Geschillencommissie.

Nieuwsgierig naar ANKO?

Dat snappen we! Want wat doet de ANKO nou precies en waarom zou je lid worden? Hier leggen we het je uit!

Vertel mij meer!

Denk en praat mee

Discussieer mee of stel je vragen via social media.

Volg ons

Blijf op de hoogte en volg ons via Facebook en Instagram.