Omgaan met klanten met alopecia
Het zal je maar gebeuren; van de een op andere dag word je gedeeltelijk kaal. Klanten met alopecia of andere vormen van haarverlies komen in jouw salon en jij wilt hen natuurlijk graag zo goed mogelijk helpen. In deze training - speciaal bedoeld voor haarwerkers - leer je hoe je hen het beste van dienst kunt zijn.
(Dit is module 8 van de basisopleiding tot haarwerkspecialist)
Deelnemers dienen lid te zijn van de ANKO Sectie Haarwerken
Na de training
- Heb je inzicht in wat klanten met alopecia door (kunnen) maken.
- Weet je hoe je de wensen van de klant zo goed mogelijk kunt achterhalen.
- Kun je vanaf het begin goed aansturen op de tevredenheid van de klant.
Competenties
Je ontwikkelt de volgende competenties:
- Luisteren
- Inlevingsvermogen
- Omgaan met emotie
- Analyseren
- Communicatieve vaardigheden
- Overtuigen
Tijdens deze training leer je verschillende communicatietechnieken om klanten met alopecia zo goed mogelijk te kunnen helpen. Het is een interactieve training waar veel ruimte is om ervaringen met andere haarwerkers uit te wisselen.
Na deelname van deze training ontvang je het certificaat 'Psychosociale aspecten van alopecia en andere vormen van haarverlies'.
Omgaan met klanten met alopecia
1 feb 2021, 10:00 - 17:00 omgeving Huizen , omgeving Huizen
Trainer: Miriam IJsseldijk
Omgaan met klanten met alopecia
1 jun 2021, 10:00 - 17:00 omgeving Huizen , Omgeving Huizen
Trainer: Miriam IJsseldijk
Blijf op de hoogte van nieuwe data en locaties Houd mij op de hoogte
De training is bedoeld voor haarwerkspecialisten.
- € 295
De 2e deelnemer van dezelfde salon krijgt 50% korting.
Prijzen zijn exclusief btw.
Miriam IJsseldijk
Het kappersbestaan kent voor haar geen geheimen. Opgegroeid in een kappersfamilie leerde Miriam al heel jong de ins en outs van het ondernemen in deze branche. Voor de ANKO werkt Miriam als personeelsadviseur en geeft zij trainingen op het gebied van opleiden, leidinggeven en motiveren. Met veel passie geeft ze ondernemende kappers inzicht in de wisselwerking tussen leidinggevende en medewerker.